Pages

Saturday, 6 August 2011

Gangguan Fikiran

Tersentak

Semasa tok imam membaca doa dan para jemaah mengaminkan bacaan beliau solat terawih tadi, tiba-tiba..

BOM!!

Opocot mak kau..

Oh rupa-rupanya ada kanak-kanak Ribena yang sedang beriang ria bermain mercun di halaman surau.

Kusangkakan meriam buluh!

"Siaplah kau budak!" kata seseorang di dalam hati dengan nada geram.

p/s;bukan aku,bukan aku XD

12 comments:

sergeant keroro said...

sama lah, tapi keroro semalam. bertali arus kot. haha

asnizaziz said...

apa yg bertali arus?orang ke bunyi mercun?hehe

iMBobo said...

nakal budak ni mcm keroro jugak hehe

NasZ said...

apa la dah jadi kat budak tu kan? esok masuk berita kot? haha..

MOHD NASER.com

asnizaziz said...

@bobo:haha..tak tau,tau :D

@nasz:masuk berita tv 5..:p

aiman said...

hoho.. meriah tu,,

LyaLuna said...

hahah salu jd gak. yg ta thn nyeee makcik sblh melatah tym tga2 smayunk tuh.. aduyaii ta thn na glakkk. >.<

http://yanadimple.blogspot.com/

asnizaziz said...

@aiman:memang meriah. macam esok nak raya pulak

@luna:makcik melatah takpe, jangan tok imam melatah sudahlah..huhu

hikari said...

budak-budak tu mmg dh siap pun..tu pasal diorang blh main mercun..hehe

sakurasue said...

hak hak.. sabar ea.. bdk2 mmg x mkn saman.. :D

Niena Pengembara Ilahi said...

lama xsinggah sini.. apa khabar, sihat ke :D


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN.. :D

asnizaziz said...

@hikari:hehe :D

@sakura:jgn risau..sy cool orangnye :D

@niena:sihat alhamdulilah..selamat menyambut ramadhan juga ^^