Pages

Wednesday, 24 August 2011

TOLONG REVIEW BLOG SAYA

Assalamualaikum



*Sesiapa yang berminat untuk join segmen anjuran Kak Diana ni, boleh klik gambar di atas ya. Cuma khas untuk blogger yang ada follower 400 kat bawah macam saya ni. Huhu

Sebelum tu, nak ucapkan terima kasih kepada Kak Exora sebab tag saya. Saya rasa nak join segmen ni sebab saya nak hasil penulisan, nukilan saya kat blog ni dinilai dan kalau boleh dapat kritikan membina daripada kak Diana. Kalau nak diikutkan saya sangatlah baru dalam industri blogging ni, baru masuk 3 bulan. Saya akui penulisan saya masih banyak kelemahan.

Tapi terus terang saya cakap, saya tak kisah kalo tak ada follower ramai, asalkan ada orang nak baca entry2 saya yang tak seberapa ni. Huhu.Oklah panjang sangat dah membebel ni.Saya nak tag dua orang sahabat saya iaitu Farah Hani dan Aida Anisa.

Terima kasih daun bunga raya, boleh tak nak mintak duit raya?

p/s:Tarikh tutup segmen ni 10/9, sempatlah korang nak beraya duluu

10 comments:

pengemisCinta said...

ala.pc sahabt dah cecah 401 tadi.tak dapat nak join..hehe. penulisan awak terkesan pada pc tau.sukaaa;) pc yang hentah pape entri^^

fa-in said...

hehe sy blogging dah 2 tahun kut tp penulisan masih ada kelemahan juga.
all the best. ;)

Fitri Senin said...

salam perkenalan.. Saya dah terjah ni blog awak.. Kalo nak review..overall okay je gaya penulisan awak. Ada ilmu bila membaca blog awak. Selamat hari raya ye..

http://fitribintisenin.blogspot.com/

Folo u =)

WuMing said...

Betul... orang baca baru message kita sampai..

Follow saja tak sampai...

asnizaziz said...

@PC:thnks, tapi cara awak menulis lagiiii best la^^

@fa-in:thnks, sama2 perbaiki kelemahan..hehe

@fitri senin:salam perkenalan n selamat hari raya ^^

@wuming:betul2, kena baca entry, jgn follow sesaja..

Noriko Miyosyi Aizawa said...

review sini...selamat hari raye..

jom join this : http://loolypopstrawberrydengancoklat.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

sakurasue said...

tulah kalau ade org bace n komen, baru rase dihargai.hehehe

ENCIK TIKUS said...

xinto sangat dengan benda cenggini... apepon gdluck..

Edy Zaidi said...

macam menarik je

JIJI YU said...

kalo mmg 'die' yg bertanya engko solo lagi ke tak.engko jawab ye..maunye dicari laen..