Pages

Saturday, 3 September 2011

Promosi Aidilfitri!

Assalamualaikum.

Wah, rasa macam lama sungguh tak menulis ni, almaklumlah sibuk beraya kan. Hari ni pun da masuk raya kelima dan aktiviti kunjung-mengunjung masih giat dijalankan. Anda pula bagaimana?

Di sini saya ada satu pengumuman, kepada anda yang bernama wanita dan jika anda masih single lagi, adakah korang berminat dengan seorang engineer army yang nak jadikan korang isteri. Umur beliau baru 24 tahun, dan kalau boleh dia nak bertunang awal tahun depan. Ciri-ciri yang beliau idamkan ialah nak cari wanita yang baik,daripada keluarga yang baik-baik, mempunyai kerjaya dan sejuk mata memandang. Berminat?

Kalau berminat, boleh pm saya kat emel saya atau ym saya, koza_akasia@yahoo.com. Manalah tahu dapat membantu sesama islam membina masjid, kita sama2 dapat pahala.

p/s: rasa macam ejen cari jodoh pulok.huhu.syok gak bercinta lepas kahwin ni..
p/ss: entry tiada kaitan dengan tajuk, harap maklum ya.

14 comments:

Sarah Syahira Shahruddin. said...

saya. saya layak tak? hihi. cuba kenankan dengan KY. baik budaknya KY tu ;-)

hikari said...

betol2 dah mcm ejen cari jodoh ni..ha3..berminat tp sayangnya belum berkerjaya..rugi2..

anyway, selamat hari raya! (^_^)

fa-in said...

knp tak cik asniz ke yg jadi calonnya? hiks..
:)

aiman said...

wah menarik.. cam cari jodoh.. :)

::Cik Pija:: said...

waaa carikkan jodoh utk sape kak? kiki. best2 bercinta lps kawen mcm dlm KCB. :)

indonesiatooverseas said...

Semoga Beliau mendapatkan jodoh seperti yang didamba, membina rumah tangga sakinah mawaddah warohmah.

indonesiatooverseas

iMBobo said...

tolong carikan jodoh iMBobo boleh?haha..

hamzah ian said...

kalau jadi maka dapat pahala kat kamu juga..

semoga berjaya menolong rakan2.. selamat raya ya

merahitujambu said...

wah...menariknyaa cinta lepas kawin

JIJI YU said...

yg pompuan takder ke

sifu im said...

yg mintak tu..kacak tak??haha

iPai said...

salam aidil fitri !!!

eh promote2 eh .. kalau dia nak bertunang tahun depan sempat ke kumpul duit ? heheh

iyan shazlind said...

wah menarik..bercinta lepas kawin mesti best kan..kurang dosa...sebab dah ada lesen kawin..:)

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html