Pages

Sunday, 19 June 2011

Fear Factor

Semalam result exam kuar..Result exam adalah salah satu fear factor bagi aku, 

tak tahu la pulak orang lain macam mana. Aku hampir-hampir lupa yang result 

keluar semalam..so,aku relax2 je.Nasib baik kakla ingatkan.


Dup dap,dup dap. Memang berdebar sedebar-debarnya.Takut ada sangkut 

paper.Tapi kalau ada sangkut pun, tak boleh nak buat apa. Still kena carry gak. 

Lagipun sem ni memang tough,apatah lagi sem hadapan.Sabar ajelah.


Bismillahirrahmanirrahim....aku check email pagi Jumaat yang mulia itu,sebab 

UiTM memang hantar result exam kat email.


Dup,dap. Jantung berdebar lagi.

fear is everywhere
1,2,3..Aku buka mata yang aku pejam dari awal.Mula2 check subject Evidence 

Law dan Criminal dulu.Cukup2 makan saja untuk killer papers ni.Alhamdulilah

semua lulus.


Untuk 9 subjek sem ini, ada la A-,ada la juga B-, dan tak kurang juga ada C 

seperti yang disebut di atas.ABC pun sodap jugak.


"Aku takkan berhenti mengucapkan syukur kepadamu Ya Allah atas limpah 

kurnia yang telah Kau limpahkan kepada aku, keluarga,saudara mara dan  

sahabat handai. Alhamdulilah, Alhamdulilah, Alhamdulilah".


p/s:To all my firmmates-congrats for the result,let's  work smarter 

next semester. SP Miss u guys<3

To all my LLB friends, let's this result become the beginning of our journey for 

next sem.Can't wait to see you guys.

1 comment:

nourelcahaya said...

alhamdulillah..next sem usaha lagi..chaiyok chaiyok