Pages

Tuesday, 7 June 2011

mari menjawab soalan

1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
Mak n abah aku

2. Benda yang terakhir korang beli guna duit korang?
Tudung

3. Di mana tempat korang langsungkan perkahwinan korang?
Belum langsung lagi, mane nak tahu

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Mane ade.Geli je bercinta-cinta ni

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Entahlah.Apa punya soalan ni?Grrr

6. Di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
Kekasih pun takde, jumpa apa pulak

7. Novel/buku/majalah terakhir korang beli?
Novel-Bagaikan Puteri hasil karya Ramlee Awang Murshid
Buku-Buku Law kot( tak ingat tajuk)
Majalah-Majalah i

8. Apakah nama penuh korang?
Asniza bt Abd Aziz

9. Antara mak n ayah mana paling rapat?
Mak

10. Namakan org betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
Ah,malulah nak bagitahu^_^


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

haruslah aku kan rajin


12. Tempat yang betul-betul korang nak pergi?
teringin nak g korea.ade sape2 nak sponsor tak

13. Pilih salah satu, peluk atau ciuman?
Apa punya soalan ni?@##$$$!@#$%%

14. Bagitau 3 benda orang yang bagi kamu tag
Haha..maap tak faham soalan

15. Benda yang paling disayangi dalam hidup korang
aku tak reti sayang benda

16. Lagu yang paling korang suka dengar? 
Maher Zain-for the rest of my life

17. Bila tarikh lahir korang dan tempat selalu korang sambut?
4 Ogos 1988, aku selalu sambut kat kedai makan dengan kawan2 aku

Soalan2 di atas dijawab hanya utk tujuan bersukaria,tiada kaitan di antara hidup dan mati
Sekian
Peace
^_^

No comments: