Pages

Saturday, 27 August 2011

Ahli Dunia vs Ahli Kubur

Ahli Dunia: Yeahh, Ramadhan dah nak habis. Tak lama lagi dapat duit raya. Yeah! Yeah! Yehaaa :D

Ahli Kubur: Hah?! Da nak habis dah? Alaa, kena hambat lagi..adoilaaa, tak mau,tak mau T_T

cuba teka ni kubur siapa?

p/s: Di dalam keseronokan menyambut Aidilfitri,jangan dilupakan kepada mereka yang sudah tiada. Paling tidak pun sedekahkan al-Fatihah kepada mereka.

12 comments:

JIJI YU said...

mengingati kematian itu perlu

kotak bulat said...

emmm... bila hri nak hari raya msti selalu teringat yg tiada.. tak lama lgi kita pun akan tiada..

fa-in said...

kubur siapa?
ahli syaitan kata yeahh bebas menggoda lagi! hehe..
jgn lupa mendoakan yg tiada itu penting.

Atiqah Wadiah said...

jgn igt nk sonok jerk kat dunia nih..bekalan utk di sana perlu diigtkan juga :)

SuzaDin said...

btol 2 ... time raya baru nk ziarah kubuh adehh =.='

Princess Feyqa said...

fyqa selalu trpk mcm tu taw :0 kita bahagia je nk rye tp ahli kubur dh tamat waktu vacation hee

iMBobo said...

iMBobo selalu melawat ke kubur selepas solat raya..:)

::Cik Pija:: said...

setiap kali nak raya ginila perasaannya. apakah masih ada ksmpatan lagi nak smbut Ramadan akan datang, ataupun mungkinkah ni yg terakhir. huuu, kita xtau bila ajal akan tiba. tiap2 hari kena persiapkan diri..

selamat hari raya ^_^

p/s: best tau tweet2 dgn awak. :)

asnizaziz said...

@JIJI:ya sebab mati tu pasti.

@kotak bulat:hmmm, betul, kena selalu beringat jugakla..

@fa-in:kubur Allahyarham Tan Sri P Ramlee, doa je yg boleh bantu mereka yg sudah tiada..

@atiqah wadiah:betul, dunia ni sementara je :)

@suzadin:kte kena slalu beringat jugak..bukan time raya je..

@princess feyqa:kan, cuma doa je yang boleh kita kirimkan :((

@IMBobo:baguslah, jgn dilupa pd yg telah tiada.

@CikPija:betul2, selamat hari raya juga,tenkiu2, tweet dgn awk pon best juga ^^

: : sang drama king : : said...

: : sedih sbb rmadhan dh nk abis ..[:-((]

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?cf9309c9888915b694ab3662c20f26d4

amna naziha said...

dialog tu betul2 membuka mata. tq :')
ramadhan bakal berakhir.. akan datang syawal..

aniki said...

insaf baca....