Pages

Sunday, 14 August 2011

Ben Ajak Teka Lagi

Assalamuaikum.


Tengah berjalan-jalan ke blog Abg Ben tadi, aku terlihat keratan perkataan di bawah ini.cuba cekidaut:


Abg Ben suruh teka perkataan kat atas ni datang daripada buku yang mana. Agak2 korang daripada buku yang mana? Takkan buku yang bertajuk Jenazah atau Seni Pemikiran Kritis kan?



Sesiapa yang dapat teka dengan betul, blognya akan dipromote selama 2 jam. Aku saja-saja je join, lagipon tak ada buat apa ni.Sesiapa nak join sila klik di banner. Sekian, selamat malam.

No comments: